Дешевий овоч назвали порятунком від раку

Опубликованно 05.01.2019 06:50

Дешевий овоч назвали порятунком від раку

Дослідники з Інституту Френсіса Кріка в Лондоні (Великобританія) в черговий раз довели: розвиток раку тісним чином пов'язано з харчуванням. На найсильнішу захист від розвитку онкозахворювань, на їх думку, можуть розраховувати люди, в раціоні харчування яких присутня багато продуктів з високим рівнем антиоксидантів, пише health info, посилаючись на "Медикфорум".

Дослідження останніх років відкрили кілька видів мікробів, пов'язаних з розвитком раку в організмі людини, інших тварин або в тканинах рослин. Британські фахівці задалися питанням про те, як можна захистити кишечник від розвитку подібних видів мікробів. Вони займалися пошуком містяться в продуктах речовин, що впливають на роботу клітин травної системи і на склад мікрофлори.

Експериментуючи на мишах, біологи виявили, що на стан кишкової мікробіоти благотворно впливало речовина I3C, яким багата різноманітна капуста – звичайна, брокколі і кольрабі. Вони встановили, що під впливом I3C в кишечнику хворих тварин сповільнювався розвиток вже існуючих пухлин. У здорових тварин дана речовина поліпшувало бактеріальний баланс мікрофлори кишечника, знижувало рівень запалень.

Підводячи підсумки свого експерименту, дослідники заявили, що хоча генетичні фактори, що сприяють розвитку раку, змінити практично неможливо, раціон з «правильними» овочами дозволяє зменшити їх вплив. Вони радять обов'язково їсти капусту.

«Капуста, кольрабі, броколі містять в собі речовини, що нормалізують мікрофлору кишечника та захищають від появи мікробів, що сприяють розвитку раку прямої і товстої кишки», - констатували автори проекту.

Джерело: MedikForum