Вчені назвали допомагають від раку ягоди

Опубликованно 17.05.2018 00:00

Вчені назвали допомагають від раку ягоди

Дослідники з Фінляндії доводять: деякі ягоди містять у собі біологічно активні сполуки, здатні виконати роль ліків у боротьбі з онкологічними захворюваннями, повідомляє health info з посиланням на «Медикфорум».

Група вчених під керівництвом доктора Мінна Рахнасто-Рилла виявила у дикорослих ягід компоненти, під дією яких можуть сповільнюватися генетично обумовлені несприятливі процеси, з якими в організмі пов'язаний ріст пухлин.

Зокрема, вчені заявили: «що Містяться в ягодах пігменти посилюють дію сіртуїну-6, ензиму, який приймає активну участь в побудові ДНК».

Сімейство сирутинов (білкових сполук) з деяких пір привертає до себе підвищений інтерес науки. Конкретно сирутин-6 (SIRT6), за даними журналу Nature, вже виявляв раніше в наукових дослідженнях здатність активізувати процеси, що ведуть до довголіття живих організмів. У 2012 році вчені з Університету штату мічиган виявили, що стимуляція виробництва даного білка дозволяла збільшити тривалість життя у самців мишей. «Можливо, це могло стати результатом протипухлинного ефекту SIRT6 на організм тварин», - зазначили тоді дослідники в публікації Nature.

В цей раз фінські фахівці також отримали докази того, що експресія сіртуїну-6 веде до зниження активності мутаційних генів – головних провокаторів появи і росту пухлин в організмі.

«Вживання в їжу цих ягід збільшує вироблення сіртуїну-6 більш ніж в 50 разів, що ефективно допомагає організму в боротьбі з раковими клітинами», - виявили автори даної роботи.

Як вдалося з'ясувати фахівцям, найбільше корисних в плані протиракової захисту речовин міститься в дикорослих ягодах, таких як журавлина, малина, чорниця й чорна смородина.

Категория: Новости